sobota, 8 marca 2014

Dzień kobiet ♥


Hejka!

Dzisiejszy post jest napisany specjalnie z okazji dnia kobiet. Dziś jak wszyscy pewnie wiedzą (prawie wszyscy) jest dzień kobiet. U mnie w klasie chłopcy każdej dziewczynie dali kwiatka (pięknego tulipana). A teraz wrócę do słów " prawie wszyscy więdzą " Czemu powiedziałam prawie wszyscy ?



Powiedziałam prawie wszyscy, ponieważ wiele osób zapomina o tym małym święcie kobiet. Moja przyjaciółka tak dla żartu zapytała mnie :


" Ile procent ludzi jest w dzień kobiet na romantycznej kolacji ? "

Ja jej mówie,że nie mam pojęcia, a ona mi na to odpowiedziała :

" 34% bo 66% ludzi zapomina o tym święcie "

W tym jest pewnie trochę prawdy. Mężczyźni zapominają nawet buziaka dać z tej okazji a nawet dziś byłam w biedronce to jeden kwaitek kosztował "1zł!!!!" Nawet tak symbolicznie to tyle szczęścia można sprawić drugiej osobie.

To na tyle w tym poście pozdrawiam ☺ MadziaLenka ☺

7 komentarzy:

  1. Ja dostałam bukiet róż ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze marzyłam dostać bukiet kwaitów a najbardziej właśnie róż :) zazdroszcze ♥

      Usuń
  2. Ja dostałam lizaki i żółte róże :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiaty to piękny prezent ale lizak to najlepsza rzecz którą można dostać w karzdym wieku ♥

      Usuń
    2. No choć ja wolę czekoladę :*

      Usuń
  3. Zazdroszczę ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń