sobota, 8 marca 2014

Moje skarby w skrzyni skarbów ♥

Cześć Tu Madzia!

Zaczne od tego że już długo nie pisałam posta na blogu. A więc teraz piszę ☺ Dzisiejszy post ma nazwę " Moje skarby w skrzyni skarbów " co to ma znaczyć ? A więc



W moim pokoju jest coś takiego jak moja skrzyna skarbów. Co w niej jest to pokaże w dzisiejszym poście
a oto moja skrzynia :



A w tej skrzyni znajdują się :

1. moja frotka w którą czeszę się do szkoły


 2. moja opaska którą czasami nakładam ☺


3. gumki którymi związuje sobie kucyki ♥


4. Zpinki-kwiatki na galowe dni ☻


5.lakiery do paznokci , używam ich iestety tylko w dłuższe przerwy :(


6.Bransloetka której prawie nigdy nie nosze :)


7. Spinka którą noszę na wiosne ☺


A to wszystkie moje rzeczy ze szkatułki razem :)


W tym poście to na tyle

Wielkie pozdro 
MadziaLena ♥



2 komentarze: